Pages

  • RSS

diumenge, 11 de desembre del 2011

Muffins cruixents de Moniato

Donant un tomb pel blog de la Marina, Xocolata Desfeta, vaig descobrir una iniciativa genial que anomenen la recepta del 15, (encara no hi he participat mai però qualsevol 15 d'aquests, hi participaré!); en el mes d'Octubre em va cridar molt l'atenció l'ingredient en que havia de basar-se aquesta recepta: el Moniato.
Ja que és un ingredient tan de temporada, que gairebé només es present a la nostra taula pels volts de la Castanyada, així que vaig començar a passejar-me per les diferents receptes que hi havia i em va sorprendre molt la dels Muffins cruixents de Moniato i canyella del blog My lovely food, em va semblar súper original i, lògicament, em vaig posar mans a l'obra i au, a preparar Muffins de Moniato!
 Aquí us deixo la recepta d'aquests Muffins de My lovely food, com sempre, vaig fer servir sucre integral de canya enlloc de sucre refinat i com sempre també, vaig posar-hi una miqueta menys de sucre.
El resultat van ser uns Muffins sorprenents no només per la seva originalitat, també per la seva textura i sabor, a més, vaig trobar que menjats al dia següent de preparar-los, fins i tot, un parell de dies després, estaven encara més bons!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ohhh muffins de moniato, quina bona pinta :)
M'encanta quest color grogenc de les fotos, les fan molt melancòliques.
Un peto!
Adriana

Judith ha dit...

Moltes gràcies, Adriana! La veritat és que estaven més bons del que me pensava... :)
Quan faig fotos a casa al vespre, em queden així amb aquest color i a mi també m'encanta!!
Petons!

Publica un comentari a l'entrada