Pages

  • RSS

diumenge, 14 d’agost del 2011

Lleugeres pinzellades entorn a l'Apfelstrudel

La setmana passada, vaig provar un Apfelstrudel autèntic!!, les meves companyes de viatge i jo, varem berenar a la Demel de Viena i, no podia ser d'una altra manera, vam tastar la Sacher i aquest fantàstic Apfelstrudel...
És un postre típic austríac, tot i que sembla ser que els seus orígens es troben al sg. XVII, a les cuines bizantines, armenies o turques, (el seu "pare" podria ser el Baklava).
Els seus ingredients són una pasta de full ben estirada, en aquest postre es considera una bona massa aquella que un cop estirada és tan prima que permetria inclús llegir a través seu...La poma, la canyella, les panses, el sucre i el pa ratllat, completen aquest dolç.
Com a record del meu viatget a Àustria, m'he dut un llibre de cuina amb receptes típiques austríaques i, evidentment, entre les seves planes, es troba la recepta de l'Apfelstrudel.
Tot i que ja sóc per Barcelona, i que afortunadament encara estic de vacances, (ole, ole i ole!!), entre els platets que cuinaré aquests dies no es troba l'Apfelstrudel, però tinc en ment preparar-lo quan comenci a refrescar, així que quan el prepari, postejaré tant la recepta, com la foto del que serà el meu primer Apfelstrudel...  

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada